مشرفين منتدى شاطئ الابداع يرحبون بكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مشرفين منتدى شاطئ الابداع يرحبون بكم

كل شئ جميل موجود

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تعلن ادارة المنتدى عن ترشيح انفسكم للاشراف فمن يضيف خمسة مواضيع يحصل على الاشراف لمدة اسبوعين على المنتدى الي يحبة واذا ضافة اكتر ياخد مشرف دائم مع تحيات الادارة

شوية نكت غباء من الاخر ادخل واضحك وروح على بيتكم هههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
المبرمج:أسامة ألبدري
مدير عام المنتدى
المبرمج:أسامة ألبدري

شوية نكت غباء من الاخر ادخل واضحك وروح على بيتكم هههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت غباء من الاخر ادخل واضحك وروح على بيتكم هههههههههههه   شوية نكت غباء من الاخر ادخل واضحك وروح على بيتكم هههههههههههه Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 16, 2009 5:31 pm

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

flower flower flower flower flower
واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك
واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس
مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

ههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟هههههههههييييييييييييييييييييييييييييييههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههههههههههههه
معلش بازور وانا باضحك
https://elbadry.yoo7.com

شوية نكت غباء من الاخر ادخل واضحك وروح على بيتكم هههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوية مهارات لكرستيانو من الاخر؟؟؟؟؟؟
» شوية اغاني شعبية متنوعة جامدين جدا
» شوية صور لجون سينا ننتظر الردود؟؟؟؟؟؟